Τρόποι αποστολής - Πολιτική ακύρωσης
Τρόποι αποστολής – Πολιτική ακύρωσης

Τρόποι αποστολής – Πολιτική ακύρωσης

Στο Ανθοπωλείο Δραγατάκη η αποστολή λουλουδιών γίνεται στον Νομό Αττικής με ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα ΔΩΡΕΑΝ.

  • Για αποστολές λουλουδιών στα Νοσοκομεία “ΜΗΤΈΡΑ”, “ΥΓΕΙΑ”, “ΙΑΣΩ”, “ΙΑΤΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Αμαρουσίου”, “ΓΑΙΑ” η αποστολή είναι ΔΩΡΕΑΝ.
  • Το κόστος αποστολής εξαρτάται από την περιοχή. Για παραγγελίες από 25 ευρώ και άνω στο Μαρούσι  και το Χαλάνδρι τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ. Στις υπόλοιπες περιοχές υπάρχει επιβάρυνση μεταφορικών εάν δεν συμπληρώσετε το ελάχιστο όριο παραγγελίας για ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά.
  • Μπορείτε να δείτε εάν υπάρχει χρέωση μεταφορικών και πόσο στον παρακάτω πίνακα.
  • ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
  • Αποστολή Λουλουδιών εντός Αθηνών

Η αποστολή των λουλουδιών πραγματοποιείται καθημερινά, από Δευτέρα έως και Σάββατο, 10:00 έως 21:30 ή κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης μαζί μας για ώρα εκτός του ωραρίου μας.

Η παραγγελία σας πρέπει να δίνεται τουλάχιστον 2-3 ώρες νωρίτερα από την επιθυμητή ώρα παράδοσης, ώστε να υπάρχει ο κατάλληλος χρόνος για την δημιουργία και έγκαιρη αποστολή του προϊόντος. Για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση, παρακαλούμε όπως μας δώσετε την εντολή παραγγελίας μία ημέρα νωρίτερα από την ημερομηνία παράδοσης. Κατά γενικό κανόνα, η παράδοση πραγματοποιείται την επιθυμητή ημερομηνία και ώρα.

  • Ωράριο Αποστολής Λουλουδιών και για Αυθημερόν Παράδοση

ΠΡΟΣΟΧΗ
Παράδοση Σάββατο: για αυθημερόν παράδοση, οι παραγγελίες θα πρέπει να δίνονται μέχρι τις 19:00 το απόγευμα το αργότερο.
Για περαιτέρω διευκρινήσεις τηλεφωνήστε μας στο 2106843196

  • Πληροφορίες:

Στις μεγάλες γιορτές του έτους όπως γιορτή της Μητέρας, Αγίου Βαλεντίνου, Χριστούγεννα ή Πρωτοχρονιά, για την γρήγορη και έγκαιρη διεκπεραίωση των παραγγελιών σας, είναι καλύτερα να δίνονται 2-4 ημέρες πριν.

Θα πρέπει να υπάρχει η κατανόηση σας σε τέτοιες ημέρες πως υπάρχει περίπτωση να υπάρχει απόκλιση στις ώρες που θέλετε να παραδοθεί η παραγγελία σας. Για τις παραγγελίες που λαμβάνονται αυθημερόν τις μεγάλες γιορτές διατηρούμε το δικαίωμα παράδοσης λόγω φόρτου παραγγελιών έως και μία ημέρα μετά.

Σημειώνεται ότι σε περιπτώσεις έκτακτων κυκλοφοριακών συνθηκών στην πόλη, απεργιών ή ακραίων καιρικών φαινομένων το κατάστημά μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις.

  • Πολιτική που ακολουθείται πριν την παράδοση στον παραλήπτη: 

Για την ασφαλή και έγκαιρη παράδοση ερχόμαστε σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον παραλήπτη πριν την παράδοση για να επιβεβαιώσουμε τα στοιχεία του, την διεύθυνση και την ώρα και ημέρα παράδοσης.

Θα επικοινωνήσουμε μαζί με τον αποστολέα σε περίπτωση που πρέπει να διευκρινίσουμε τυχόν λεπτομέρειες για την σωστή διεκπεραίωση της παραγγελίας σας ή σε περίπτωση που δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε με τον παραλήπτη.

Σε περίπτωση που ο αποστολέας επιθυμεί να είναι έκπληξη η παράδοση επικοινωνούμε με τον παραλήπτη ενημερώνοντας ότι έχουμε ένα δώρο προς παράδοση στο όνομά του έτσι ώστε να μην χαλάσουμε την έκπληξη.

Αν ο αποστολέας επιθυμεί να παραδώσει και να διατηρήσει την έκπληξη πρέπει να δώσει όλα τα στοιχεία στον οδηγό για την διευκόλυνση του για να αποφύγει τυχόν δυσάρεστες εξελίξεις, όπως το να απουσιάζει την συγκεκριμένη ώρα παράδοσης, να βρίσκεται σε άλλη διεύθυνση ή να μην επιθυμεί να παραλάβει.

Εάν δεν επιθυμείτε να επικοινωνήσουμε με τον παραλήπτη και θέλετε να προβούμε απευθείας στην εκτέλεση της παραγγελίας σας, δεν φέρουμε καμία ευθύνη σε περίπτωση που απουσιάζει ή σε περίπτωση λανθασμένων στοιχείων. Η παραγγελία επιστρέφεται στο κατάστημα, σας ενημερώνουμε τηλεφωνικά και προγραμματίζεται για δεύτερη παράδοση σε συνεννόηση με τον παραλήπτη. Σε αυτήν την περίπτωση επιβαρύνεστε με έξοδα αποστολής 10€ για την εκ νέου παράδοση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που ο παραλήπτης δεν επιθυμεί να παραλάβει το δώρο σας, δεν φέρουμε καμία ευθύνη και η παραγγελία σας επιστρέφει στο κατάστημα μας όπου εάν επιθυμείτε μπορείτε να έρθετε να παραλάβετε ή να αποστείλετε κάπου αλλού με έξοδα αποστολής.

Τα στοιχεία του παραλήπτη είναι υποχρεωτικά και σε περίπτωση που το τηλέφωνο του παραλήπτη είναι λάθος ή έχει συμπληρωθεί και είναι ίδιο με αυτό του αποστολέα το κατάστημά μας δεν φέρει καμία ευθύνη.

Αν ο παραλήπτης απουσιάζει ή δεν επιθυμεί να παραλάβει ή ζητήσει άλλη ώρα παράδοσης τότε το προϊόν θα επιστρέψει στο φυσικό κατάστημα και ο παραλήπτης ή ο αποστολέας έχει το δικαίωμα να το παραλάβει εντός 2 ημερών από το κατάστημα. Μετά το πέρας των 2 ημερών δεν φέρει καμία ευθύνη για την ακεραιότητα ή ποιότητα του προϊόντος.

  • Ελλείψεις προϊόντων

Τα λουλούδια είναι εποχιακά προϊόντα, και ορισμένα είδη δεν είναι πάντοτε διαθέσιμα. Σε αυτήν την περίπτωση αντικαθίσταται με άλλα λουλούδια ανάλογης αξίας, μεγέθους και χρώματος. Το ίδιο ισχύει και για τις βάσεις των συνθέσεων, περιτυλίγματα, ποτά, λούτρινα, μπαλόνια και γενικά σε όλα τα προϊόντα μας. Στο κατάστημα μας προσπαθούμε κάθε σύνθεση να έχει την ίδια εμφάνιση με αυτή που επιλέξατε στο online. Ωστόσο, για τεχνικούς λόγους μπορεί να υπάρχουν μικρές διαφοροποιήσεις. Να είστε σίγουροι ότι κάθε σύνθεσή μας κατασκευάζεται ειδικά για εσάς στο κατάστημά μας, και καταβάλλεται κάθε προσπάθεια για να ταιριάζει με την ανάλογη εικόνα στο e-shop μας.

  • Πολιτική ακύρωσης παραγγελίας και επιστροφής χρημάτων.

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται δεκτή και σας επιστρέφεται 100% το ποσό χρέωσης, μόνο στις παρακάτω περιπτώσεις :

1.   Δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί η παραγγελία  και δεν έχει παραδοθεί το προϊόν, αρκεί να υπάρξει ακύρωση (1) μέρα πριν.*

*Ακύρωση παραγγελίας γίνεται δεκτή μέχρι (1) ημέρα πριν από την ημερομηνία παράδοσης. Σε αυτή τη περίπτωση σας επιστρέφεται ακριβώς το ποσό για το οποίο έχετε χρεωθεί.

Δεν γίνονται δεκτές ακυρώσεις παραγγελιών που υποβάλλονται αυθημερόν για εκτέλεση την ίδια ημέρα. Ακόμη και στη περίπτωση όπου ο αποστολέας “αλλάξει γνώμη” και δεν επιθυμεί την αποστολή των λουλουδιών, μπορούν αυτά να μην αποσταλούν αλλά η χρέωση του αρχικού ποσού δεν επιστρέφεται. Αυτό συμβαίνει διότι μόλις λάβουμε μία παραγγελία προχωρούμε αμέσως στη κατασκευή του σχετικού προϊόντος επεξεργαζόμενοι τα λουλούδια που είναι απαραίτητα, τα οποία με την πιθανή ακύρωση της παραγγελίας είναι αδύνατο να τα επιστρέψουμε στην αρχική τους κατάσταση χωρίς τη σχετική ζημιά.

Παράπονα σχετικά με την καλή ποιότητα των παραδιδόμενων προϊόντων γίνονται δεκτά ΜΟΝΟ την ίδια ημέρα της παράδοσης και ΜΟΝΟ από τον αποστολέα (ο οποίος έχει χρεωθεί και την αξία αυτών) και όχι μεταγενέστερα τηλεφωνικά ή εγγράφως με e-mail. Σε αυτές τις περιπτώσεις αποστέλλουμε αμέσως αντιπρόσωπο μας στον παραλήπτη της παραγγελίας, ελέγχουμε το προϊόν και εφόσον πράγματι διαπιστώσουμε πρόβλημα, αντικαθιστούμε αυτό με νέο.

Η ακύρωση γίνεται μόνο τηλεφωνικά στο 2106843196.

2.   Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την παράδοση της παραγγελιάς σας.

Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη.
Όλα τα παραπάνω αφορούν παραγγελίες είτε έχουν δοθεί μέσω ηλεκτρονικής μορφής, είτε τηλεφωνικά.